Nyt fra klinikken

21/5-20: BASSINTRÆNING FORTSAT LUKKET.

Vi håber dog på at der sker positive ting op til 8/5-20.

Behandlig og træning kører næsten normalt. Vi følger de aktuelle COVID-19 bestemmelser omkring hygiejne. Det betyder fortsat at der max. må være 10 personer på 1.sal incl.fysioterapeuten samt at der skal holdes 2 m afstand.

Dette betyder at personer med månedskort/10-turs kort desværre har begrænset adgang. Ring og forhør om muligheden for træning hvis du har stort behov for træning.

Almindelig behandling kører normalt igen - med høj hygiejne.

På denne side oplyses nyheder samt ændring af vores åbningstid.

NYT OM DEN GRADVISE ÅBNING AF KLINIKKEN

19/4-20:  Sundhedsstyrelsen har fortsat focus på at undgå smittespredning. De fraråder derfor fortsat al form for gruppetræning!!

Telefonkonsultation vil fortsat være den primære konsultationsform.

Der er dog mulighed for både hjemmebehandling, almindelig behandling og individuel træning. Fysioterapeuterne skal foretage en sundhedsfaglig vurdering mhp evt. behandling og træning.

Vi vil vurdere ud fra alvoren og sværhedsgraden at tilstanden, risiko for forværring/øget medicinforbrug ved manglende fysioterapi, risiko for om tilstanden bliver kronisk, påvirkning af livskvalitet samt indvirkning på funktions- og erhvervsevnen.

Borgere med COVID-19 eller mistanke om dette (feber, hoste, ondt i halsen, hovedpine, og muskelømhed og symptomer fra næsen MÅ IKKE MØDE OP PÅ KLINIKKEN!!

Skal du bestille tid foregår det pr telefon (74 540758...indtal evt. navn og tlf.nr. på telefonsvareren). Du må IKKE møde op for tidsbestilling!!

God håndhygiejne og afstand er fortsat en vigtig hovedregel. Dvs at du ved fremmøde på klinikken skal starte med at foretage hånddesinfektion.

OBS OBS OBS !!!​​

Klinik, træningscenter og bassin holder ind til videre lukket til og med 15. maj 2020. Akutte smertepatienter og patienter som er meget afhængig af genoptræning kan undtagelsesvis komme på klinikken. Kontakt os via telefon/telefonsvarerpå tlf. 74540758. HUSK at indtale navn og telefonnr.

logo reg. trademark glad uden baggrund

Vi starter med GLA:D Ryg for dem der har langvarige eller tilbagevendende rygbesvær der påvirker hverdagen. Forløbet ligner det der er kendt fra GLA:D træning (knæ/hofte) og kommer til at bestå af følgende:

- en individuel konsultation

- 2 gange med patientuddannelse

- 16 gange med superviseret/vejledt træning

Der kræves henvisning fra egen læge for at deltage på holdet.

Fysioterapeut Egon Segelund tilbyder følgende ​bassinhold​:

​Mandage kl. 9.30 - 10.30

Mandage kl. 10.30 - 11.30

Onsdage kl. 9.30 - 10.30

Torsdage kl. 09.00-10.00

Torsdage kl. 13.00 - 14.00

Husk prisen er afhængig af om du har en henvisning, har helbredstillæg eller er medlem af sygeforsikringen danmark.

Der er lukket i folkeskolernes ferier.​

SÅ er vi også kommet på FACEBOOK.

Har du nogle spørgsmål?

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Firmainformation

Vojens Fysioterapi & Træning